دوستی یه اتفاقه و جدایی یه قانون....



غمزده عشق

غم

برای خیانت هزار راه وجود داره...

اما هیچکدام به تلخی تظاهر به دوست داشتن

                 *...کثیف نیست...!*

نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم آذر 1391ساعت 14:7 توسط arefe| نظر بدهيد

تلخ ترین قهوه ی جهان هم نتوانست روی تلخی حرفای تورا کم کند...!!

زبان لعنتی ات سم ترشح میکند.....

نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم آذر 1391ساعت 14:5 توسط arefe| نظر بدهيد

هیس....حرف نزن...صدای نفس هایت را بیشتر از دروغ هایت دوست دارم....!


نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم آذر 1391ساعت 14:4 توسط arefe| نظر بدهيد

نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم آذر 1391ساعت 14:2 توسط arefe| نظر بدهيد

من غم برای خوردن بسیار دارم

تو برایم لقمه نگیر...

نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم آذر 1391ساعت 13:59 توسط arefe| نظر بدهيد

آمدی چه زیبا...گفتم دوستت دارم...

چه صادقانه پذیرفتی و چه فریبنده آغوشم

برایت باز شد...

چه ابلهانه!با تو خوش بودم...

چه کودکانه!همه چیزم شدی،چه زود...

بخاطر یک کلمه مرا ترک کردی...

چه ناجوان مردانه...

نیازمندت شدم چه حقیرانه وازه غریب

خداحافظی به میان آمد...

چه بی رحمانه!من سوختم،چه عاشقانه...

ولی هنوزهم دوستت دارم....غریبه....!!


نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم آذر 1391ساعت 13:51 توسط arefe| نظر بدهيد

گفت خدانگهدارت ورفت....

آدمها چه راحت مسولیتشان را گردن دیگران

می اندازند...!!

نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم آذر 1391ساعت 13:42 توسط arefe| نظر بدهيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,ساعت15:7توسط arefe | |